Naši brandovi

Schuller Eh'klar

Schullerova dugoročna poslovna strategija oblikovana je kroz više od 50 godina postojanja. Transparentna marketinška metoda privlači i „uradi sam“ i profesionalne radnike. Pažljivo odabrani proizvodi temelje se na kriterijima cijene i kvalitete.

Što se tiče osnovnih elemenata portfelja proizvoda, Schuller uvijek nastoji zadovoljiti visoke zahtjeve tržišta, uvijek imajući na umu pažljivo odabrane proizvode. Nudi širok asortiman alata za sve namjene bojanja i materijala za pokrivanje. Tako u Schuller asortimanu možete pronaći kistove i valjke za bojanje raznih dimenzija, zaštitne ljepljive trake vrlo visoke prionjivosti, razna abrazivna sredstva, alate poput pištolja za silikon, lopatice, strugalice i slično. Paketi prilagođeni potrošačima pružaju smjernice o korištenju proizvoda i također dobre savjete za majstora. Proizvodi se pakiraju samo tamo gdje to zahtijeva priroda proizvoda.

Savršeno usklađena širina i dubina asortimana apsolutno je vitalna i stoga značajan faktor u Schullerovom dugoročnom uspjehu. Pomno se prati tržište, navike kupaca i tehnološki razvoj. Svi proizvodi se opsežno testiraju prije nego što budu predstavljeni Schuller kupcima, ne samo u pogledu održivosti, već i koristi za okoliš i kupaca.